Инж. Павлин Костов: За „Топлофикация“ Сливен всеки клиент е важен!

Снимка:"Топлофикация" Сливен

За „Топлофикация Сливен“ всеки клиент е важен и именно затова им предлагаме възможно най-улеснен достъп до нашите услуги и отстъпки, от които да се възползват. Така инж. Павлин Костов – изп. директор на дружеството коментира дейността на централата броени дни преди старта на новия отоплителен сезон.

По думите му, броят на желаещите да сключат индивидуални договори със сливенското топлофикационно дружество непрекъснато расте. „Това е пиричината да стартираме кампанията по подписването на индивидуални договори с отстъпките за ползване на парно и топла вода“, посочи той. Договорите важат до м. април 2021 г. Абонатите с индивидуален договор ще се възползват от пределна цена за отопление от 1.20 лева на отопляем обем, който ще бъде на базата на площта на цялото жилище.
Предвидени са и 8% допълнителна отстъпка от начислената месечна сметка за
редовните платци и за клиентите на индивидуални топломери.Тази година подписването на договорите е още по улеснено, закото сключването може да се извърши и чрез изпращане на документи по електронна поща.

„Всекидневно се стремим да надграждаме постигнатото до тук. Работим за развитието  на дружеството като се опитваме да поддържаме високи стандарти на обслужване и да произвеждаме екологична енергия. Това стана възможно чрез допълването на енергийния ни микс с биогорива и RDF, а в бъдеще смятаме изцяло да заменим въглищата с природен газ“, посочи още той.

Сред дългосрочните цели на „Топлофикация“ Сливен са затвърждаване стабилните
позиции на дружеството на енергийния пазар, изпълнение на високите екологични стандарти за работа и добрите взаимоотношения с абонатите.

Подробности по темата може да прочетете в интервюто с инж. Павлин Костов.

Инж. Костов, само преди дни съобщихте, че отново стартирате кампанията
по подписването на индивидуални договори. Разкажете ни повече за нея.

-За поредна година даваме възможност на абонатите си да сключат индивидуални
договори с нас и да се възползват от отстъпките, които предлагаме за парно и
топла вода. Договорите важат до м. април 2021 г. Абонатите с индивидуален
договор ще се възползват от пределна цена за отопление от 1.20 лева на
отопляем обем, който ще бъде на базата на площта на цялото жилище.
Предвиждаме и 8% допълнителна отстъпка от начислената месечна сметка за
редовните платци и за клиентите на индивидуални топломери.
Тази година още повече улеснихме подписването на договорите, като вече
сключването може да се извърши и по имейл. Необходимо е само да се изтегли
формата на типовия договор от нашия сайт, да се попълнят данните и подпише
бланката. След това абонатът може да го изпрати на електронната ни поща.
Наблюдаваме тенденция за увеличаване на желаещите да сключат индивидуални
договори с нас, което е и причината отново да стартираме тази кампания. За нас
всеки клиент и неговото мнение са важни.

-На какво се дължат добрите резултати и стабилните позиции на
„Топлофикация“ Сливен?

-Добрите резултати и стабилността на енергийния пазар, които има „Топлофикация“
Сливен, е вследствие на екипната работа между всички служители. Всекидневно
се стремим да надграждаме постигнатото до тук. Работим за развитието и
модернизирането на Предприятието. Стремим се да поддържаме високи
стандарти на обслужване.
От екологична гледна точка, ние работим за това да произвеждаме екологична
енергия. Това става възможно заради допълването на енергийния ни микс с
биогорива и RDF. В бъдеще мислим изцяло да заменим въглищата с природен газ
и да продължим използването на биомасата и RDF горивото.
Нашите дългосрочни цели са да продължаваме да затвърждаваме стабилните ни
позиции на енергийния пазар, изпълнение на високите екологични стандарти за
работа и добрите взаимоотношения с абонатите ни. Ще продължаваме да се
допитваме до мнението на клиентите си за качеството на услугите и
обслужването. Ние искаме да се развиваме като модерно Предприятие.

-Как подобрявате обслужването на клиентите?

-Нашият стремеж винаги е да обслужваме нашите клиенти бързо и точно. При
проблем веднага да се отзовем и да го отстраним. Най-важно за нас, е да
предоставяме различни канали за комуникация с абонатите си, за да може лесно
те да получат необходимата им информация и да отговорим на въпросите, свързани с
дейността ни. Целим още от първия контакт с нас да надхвърлим техните
очаквания. Припомням, че на нашия национален номер 0700
89 030 може да се обърнете към нас за всичко, което е свързано с парното и
топлата вода. Информираме по мейла абонатите, които са ни предоставили техните лични интернет адреси. Въведохме и услугата електронна фактура, която
е още едно улеснение за клиентите ни и разбира се, поредното наше екологично
решение.

ОСТАВЕТЕ КОМЕНТАР

Моля, въведете своя коментар!
Моля, въведете вашето име тук