Лъжливи реклами вкараха Христо Ковачки и Цветанка Ризова в измислен бизнес

Лъжливи реклами вкараха Христо Ковачки и Цветанка Ризова в измислен бизнес. „В сензационната новина, че Христо Ковачки изкарва милиони от криптовалута има само една истина и тя е, че има човек с такова име, който е гостувал на предаването на Цветанка Ризова, посочват от офиса на Христо Ковачки и потвърдиха, че рекламата съдържа напълно лъжливо съдържание.

„Нахално е да се използват имената на популярни хора, като от тяхно
име се призовава да си купят някакъв продукт или услуга. Сайтовете, в които
са разположени тайните новини са на чужди сървъри и свалянето им е
практически невъзможно. Възможно е обаче стотици хора да последват
примера на популярните личности и да загубят част от своите спестявания, а
когато става дума за хранителни добавки – да си създадат и здравословни
проблеми. Те обаче удивително много приличат на истински новинарски
сайтове, които имат разпознаваемост.

Според измислената реклама Христо Ковачки не разбрал, че
микрофонът му не е изключен след гостуване на Цветанка Ризова и разкрил
тайната как всеки може да стане милионер. Офертата е ограничена във
времето, така както предполагат съвременните правила за онлайн
продажбите – направи го бързо, докато банките не са разбрали и не са
спрели тази възможност.

Звучи смешно, но всъщност е много опасно, защото вероятно стотици
са се подвели да инвестират в така наречената криптовалута от нов тип.
Нека хората не се доверяват сляпо на съдържанието в онлайн
пространството. Дигиталната революция дава възможност всеки да бъде
онлайн, да продава, купува и говори свободно. Това обаче, съвсем не
означава, че представеното съдържание отговаря на фактите и представлява
обективна истина.

Преди време подобна реклама свързваше Миролюба Бенатова с
продукт за отслабване, а само преди няколко дни Генка Шикерова беше
набедена, че продава лекарства за борба с Ковид 19.

В кризата явно се появяват интернет мародери без морал и скрупули“, пише още в информацията изпратена до медиите.

ОСТАВЕТЕ КОМЕНТАР

Моля, въведете своя коментар!
Моля, въведете вашето име тук