Новата схема на линиите на градския транспорт в Сливен

Нова, оптимизирана транспортна схема на линиите на градския транспорт се въвежда в Община Сливен. Това е част от дейностите по проект „Интегриран градски транспорт, гр. Сливен“, финансиран по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г.

Проектът на новата схема е изготвен съгласно Наредба № РД-02-20-2 от 20.12.2017 г. за планиране и проектиране на комуникационно-транспортната система на урбанизираните територии. Маршрутите са разработени в зависимост от настоящия пътникопоток, наличните нови фирми и производства в индустриалните зони, както и констатираните от „Пътнически превози“ ЕООД нужди от обществен транспорт в различни точки на града.

Транспортната схема отговаря едновременно на следните изисквания:

– осигуряване на обществен транспорт в кварталите „Комлука“ и „Клуцохор“;

 гарантиране на преки и удобни връзки между всички зони на Сливен, според нуждите на потоците;

 избягване на пренатрупване на предлагането на услугата по някои от градските артерии и много слабо или изцяло липсващо транспортно обслужване в други райони;

 съобразяване на часовете за тръгване с нуждите на пътникопотока и осигуряване на повече транспортни средства в сутрешните и следобедните часове на работните дни.

Община Сливен и „Пътнически превози“ ЕООД дават възможност на гражданите да се запознаят с проекта на новата транспортна схема, преди тя да бъде внесена за разглеждане от Общински съвет – Сливен. До 20.06.2020 г. може да изпращате вашите въпроси и коментари на следния e-mail: [email protected]

В прикачения файл може да се запознаете с разписанията на линиите.

Разписания на линиите

1 Коментар

  1. Защо живеещите в кв. „К. Фичето“ и във вилите наоколо са лишени от пряка връзка с центъра на града? Все пак не всички пътуват към жп или автогара, но много ходят на централния пазар, община или други институции. За да се възползват от транспортните услуги на други линии, трябва да изминат пеш половината разстояние (до спирката на Новоселски мост). Възрастните хора дали биха могли да се справят с това разстояние? От една удобна връзка се преминава към неподходящо транспортно обслужване. Линия № 4 беше единствената пряка връзка на квартала с централната градска част. Много от работещите използват тази пряка линия и за индустриалната част. Моля, създателите на тази нова схема не чертаят по хартия или използват служебни автомобили, а да се повозят по различните линии в градския транспорт срещу платени билетчета и проверят удобствата за гражданите, да проследят пътникопотока и по споменатата линия, особено сутрин и вечер.

ОСТАВЕТЕ КОМЕНТАР

Моля, въведете своя коментар!
Моля, въведете вашето име тук