Издаването на български лични документи ще бъде облекчено, съобщават от МВР. Всички лица с постоянен адрес на територията, обслужвана от Областна дирекция на МВР – Сливен, имат възможност да подават заявления за издаване на български лични документи във всяко едно от звената БДС на територията на Сливен – РУ Нова Загора, РУ Котел, РУ Твърдица.
Мярката е с цел облекчаване на по-натоварените звена БДС, и допринасяне на удобство за гражданите, които в рамките на работното време могат да направят избор на предпочитано от тях звено, различно от това по постоянния им адрес. Готовите лични документи се получават в звеното БДС на ОД МВР Сливен, където е подадено заявлението.
Пример: Лице с постоянен адрес в град Сливен може да подаде заявление за издаване на лична карта и паспорт в Районно управление-Твърдица, Котел или Нова Загора, където натоварването на служба БДС е по-малко и съответно чакането е по-малко. Получаването става в същото поделение на БДС, където е подадено заявлението.
Това е удобно за гражданите, които работят или живеят по настоящ адрес в населените места, близо до големите общински центрове-Котел, Нова Загора или Твърдица.
Напомняме: Работното време на служба БДС в Сливен е от 07,30 до 17,30 часа без прекъсване от понеделник до петък.
Служби БДС в районните управления в Котел, Нова Загора и Твърдица работят от 08.30 до 17.30 часа в дните от понеделник до петък.