Община Сливен обявява прием на заявления за ползване на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги „патронажна грижа“

Община Сливен обявява прием на заявления за ползване на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги „патронажна грижа“. Те са част от изпълнението на Проект „Патронажна грижа + в Община Сливен“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 година. Ползватели на услугата могат да бъдат: хора с увреждания, възрастни хора в невъзможност от самообслужване, лица над 54 г., други уязвими групи, вкл. лица поставени под карантина във връзка с COVID-19 и лица от рисковите групи за заразяване с COVID-19.

Образци на заявление могат да се получат в Центъра за административно обслужване на граждани на адрес – гр. Сливен, бул. „Цар Освободител” № 1, гише № 8 или да се изтеглят от сайта на Община Сливен: https://mun.sliven.bg/.

Заявление на потребител и декларация за информирано съгласие могат да бъдат изтеглени и от прикачените по-долу файлове.

За информация: 044/611- 313, 044/ 611- 310

Заявление на потребител    Декларация за информирано съгласие

 

ОСТАВЕТЕ КОМЕНТАР

Моля, въведете своя коментар!
Моля, въведете вашето име тук