Офисът на Български документи за самоличност в Сливен ще работи с удължено работно време от 1 юли

Офисът на Български документи за самоличност към ОДМВР-Сливен на ул.”Миркович”№2 ще работи с удължено работно време от 1 юли. Всеки делничен ден от 07:30 до 17:30 часа, без прекъсване, посочват от МВР. Работното време за звената БДС в Нова Загора , Котел и Твърдица остава непроменено-от 08:30 до 17:30 часа.

Услугите, които се предлагат в звената са няколко:

-Възможност за подаване на заявление не по постоянен адрес за област Сливен: Съгласно разпоредбата на чл.7, ал.1 т.1 от Правилника за издаване на българските лични документи заявленията за издаване на лична карта и/или паспорт на гражданите с постоянен адрес на територията на област Сливен могат да се подават във всяко районно управление на МВР (РУ Нова Загора, РУ Котел, РУ Твърдица) на територията на ОД МВР Сливен. Това означава, че граждани с постоянен адрес в град Сливен, могат  да подадат заявление за издаване на личен документ /лична карта или паспорт/ в едно от районните управления- Нова Загора, Котел или Твърдица. Досега това ставаше само по постоянен адрес. От тази услуга могат да се възползват граждани, които желаят да избегнат  голямата натовареност на служба БДС в Сливен и да се възползват от значително по-малкия обем на подадени заявления в общинските центрове.

Организиран прием на заявления:  От ОДМВР – Сливен е създадена необходимата организация за осъществяване на организиран прием на заявления за издаване на български лични документи (лична карта и/или паспорт). От тази възможност могат да се възползват институции, ведомства и кметства на територията на гр. Сливен. За извършването на тази услуга е необходимо ръководителят на съответното ведомство, кметство, фирма или държавна структура да отправи искане до Директора на ОД МВР Сливен и предостави списък на желаещите да подменят документите си за самоличност. Заявленията ще бъдат приемани на място, посредством мобилни биометрични станции, без нарушаване на трудовия процес в институциите. Готовите документи за самоличност всеки служител ще получи на гишетата на сектор “БДС” в съответните полицейски управления.

Повече информация по отношение на процедурата за организиран прием на заявления може да получите на телeфони: 044/ 644-355, 044/644-244.

Електронно подаване на заявления: Друга възможност за подаване на заявления за издаване на български лични документи е чрез Портал за електронни административни услуги на МВР (e-uslugi.mvr.bg) – „Издаване на лични карти на български граждани“ и „Издаване на паспорти на български граждани“. За да ползвате електронните услуги на МВР е необходимо да притежавате валиден квалифициран електронен подпис, издаден от лицензиран от Комисията за регулиране на съобщенията доставчик на удостоверителни услуги

 

 

ОСТАВЕТЕ КОМЕНТАР

Моля, въведете своя коментар!
Моля, въведете вашето име тук