През май и юни абонатите на ТЕЦ-а ще плащат само 9,00лв./куб.м. за топла вода

През май и юни абонатите на „Топлофикация“ Сливен ще плащат само 9,00лв./куб.м. за топла вода. Тази цена е нашият начин да бъдем солидарни с хората, които изпаднаха в затруднено положение заради икономическите последствия от пандемията COVID 19, съобщи инж. Павлин Костов -директор на дружеството.

По думите му, сливенската „Топлофикация“ ще продължи да работи изцяло на самоотчет от страна на абонатите за техните водомери, топломери и разпределители. Този начин на отчитане беше въведен по време на извънредното положение, но ще се използва и занапред.

„Ще правим планираните си ремонти през лятото, защото по този начин не затрудняваме абонатите ни. Парното е спряно и ние можем да работим по оптимизация на топлопреносната ни мрежа и абонатните станции“, посочи още той. Според инж. Костов, е възможно леко забавяне в сроковете, тъй като заради спазването на противоепидемичните мерки екипите работят на смени, но най-важните и неотложни ремонти ще бъдат извършени.

Повече подробности по темата може да прочетете в интервюто с инж. Павлин Костов

-Каква цена за топла вода ще плащат абонатите на Топлофикация Сливен през летните месеци, инж. Костов?
-През май и юни нашите битови и стопански абонати ще плащат само 9,00лв./куб.м. Според мен това е една много добра промоционална цена, отчитаме фактът ,че много от хората изпаднаха в затруднено положение заради икономическите последствия от пандемията COVID 19 и искаме по-такъв начин да сме солидарни с нашите клиенти. Освен това достъпната топла вода и личната хигиена е един от най-добрите начини за справяне с тази заразна болест.

-Как ще се извършва отчетът след като бе отменено извънредното положение?
-Ние преминахме изцяло на самоотчет на водомерите, топломерите и разпределителите. Започнахме тази практика по време на извънредното положение. Видяхме, че се приема добре от абонатите ни и взехме решение да работим по този начин и занапред. Смятаме, че това е едно улеснение за тях. Всеки сам вече прави отчет, който ни се изпраща от 26 на текущия месец до 5 число на следващия месец.
Ако абонат има повече от 2 водомера за топла вода и 6 топлоразпределители, е необходимо да попълни и изпрати два пъти формата за самоотчет. Данните могат да се подават чрез нашата интернет страница или по Вайбър.

-Летните месеци са периодът, през който правите големите си ремонти. Чуха се предложения да бъдат отменени заради ситуацията, в което се намираме. Как ще коментирате?
-Правим планираните си ремонти точно през лятото, защото по този начин не затрудняваме абонатите ни. Парното е спряно и ние можем да работим по оптимизация на топлопреносната ни мрежа и абонатните станции.
Тази година имаме вече изготвен план и ще се опитаме да го реализираме, без да създаваме неудобство на клиентите ни. Ще се съобразим с пандемията, но където има належаща нужда за ремонт, не можем да си позволим да не го направим. Това би създало по-сериозни проблеми по време на следващия отоплителен сезон. Профилактиката на съоръженията и топлопреносната мрежа е от особена важност, за това да минимизираме възможните аварии през зимата.

-Възможно ли е да има забавяне на плановите ремонти заради COVID 19?
-Напълно е възможно, защото при нас продължават да се спазват мерките за безопасност и една от тях е екипите ни да работят на смени. Редуцирането на служителите с цел да няма струпване, може да доведе до забавяне на ремонтните дейности. Ще се опитаме да бъдем гъвкави и да се справим в този състав за кратко време с най-належащите. За нас е важно през зимата абонатите ни да имат парно и топла вода.

-Отчитате ли увеличение на абонатите Ви за разлика от предходния сезон?
-Към момента абонатите на Дружеството са около 14 хиляди, с тенденция за нови заявки за присъединяване към топлопреносната мрежа. За нас е приоритет устойчивото развитие на Топлофикацията, както и да предлагаме добри услуги, от които нашите клиенти остават доволни.

ОСТАВЕТЕ КОМЕНТАР

Моля, въведете своя коментар!
Моля, въведете вашето име тук