Продължава приемът на кандидати за лични асистенти

Продължава приемът на кандидати за лични асистенти. Община Сливен изпълнява дейности по предоставяне на социалната услуга „личен асистент”, финансирани по Постановление на Министерски съвет и подписано Споразумение с Агенция за социално подпомагане.

За лични асистенти могат да кандидатстват лица в трудоспособна възраст, отговарящи на следните изисквания – безработни лица, лица в трудоспособна възраст, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст.

Всеки кандидат за личен асистент трябва да представи следния комплект от документи – заявление за кандидатстване за личен асистент /по образец/, декларация за съгласие за предоставяне на лични данни /по образец/, автобиография, документи за придобита образователна степен и съотносима за длъжността „личен асистент” квалификация, копие от удостоверение за преминато обучение за предоставяне на социални услуги по други програми или по друг ред.

Документите за кандидатстване се приемат в Центъра за административно обслужване на граждани в Общината.

Подборът на кандидатите за лични асистенти ще бъде извършен на два етапа – по документи и чрез събеседване с одобрените на първия етап кандидати.

Класирането се извършва от комисия, назначена със заповед на кмета на община Сливен след провеждане на събеседване. Ще бъде изготвен списък с оценените кандидати, който ще бъде изнесен на информационното табло в Центъра за административно обслужване на Община Сливен.

ОСТАВЕТЕ КОМЕНТАР

Моля, въведете своя коментар!
Моля, въведете вашето име тук