Сектор „БДС” в Сливен с удължено работно време и през месец октомври

Сектор „Български документи за самоличност” в Сливен ще работи с удължено работно време и през месец октомври. От началото на август сектор „Български документи за самоличност” в град Сливен, ул. „Миркович” №2, работи с удължено работно време от 07,30 до 17,30 часа. Поради големия брой желаещи да подновят своите лични документи, промяната в работното време, което е удължено с 1 час остава и през месец октомври. Работното време в звената „БДС” в районните управления в Нова Загора, Твърдица и Котел остава непроменено- от 08,30 до 17,30 часа.

Сектор „БДС” продължава да приема искания за „организиран прием”, който се извършва с мобилна станция на място или в залата на група „Миграция”, 2 ет. в сградата на сектор „БДС”, ул. „Миркович” №2. Днес мобилен екип приема заявления на потребители на социални услуги гр. Твърдица. През седмицата от услугата „организиран прием” са се възползвали служители в ЮИДП ДП ТП „Държавно горско стопанско Сливен“ и служители на РЗОК Сливен.

„Организиран прием” се заявява с искане до директора на ОДМВР-Сливен н адрес ул.
„Ген.Скобелев” №5 или на ел.поща [email protected] Напомняме, че гражданите могат да изберат предпочитаното от тях звено БДС в РУ Нова Загора, Котел или Твърдица за подмяна на лична карта, паспорт или свидетелство за управление на МПС, различно от това по постоянния им адрес, но в рамките на област Сливен.

Заявление за подмяна на СУМПС може да се подаде в РУ (Котел, Нова Загора и Твърдица) едновременно със заявления за издаване на лична карта и/или паспорт само в случаите на подмяна на свидетелство за управление на МПС поради изтичане на срока на валидност, при вече изтекъл срок на валидност, при промяна в данните на водача, отнасящи се до смяна на фамилия и транслитерация, както и при издаване на дубликат и заплатена така за обикновена услуги. Всеки ден на електронната страница на ОДМВР-Сливен се публикува натовареността на звената „БДС”.

Чрез портала за електронни административни услуги на МВР на интернет адрес:
e-uslugi.mvr.bg всеки български гражданин, притежаващ валиден български квалифициран електронен подпис може да подаде заявление за издаване на:
 лична карта и/или паспорт
 удостоверение за събития свързани с издаването на документи
Ежедневна информация, свързана с издаването на българските лични документи може да се получи на телефони: 044/644-355.

ОСТАВЕТЕ КОМЕНТАР

Моля, въведете своя коментар!
Моля, въведете вашето име тук