Сливенската „Топлофикация“ въведе онлайн годишен отчет за своите абонати

„Топлофикация“ Сливен въведе онлайн годишен отчет за своите абонати. Сред основните ползи от този начин на отчитане на консумация е възможността потребителите да изпращат информацията за показанията на техните
индивидуални уреди по най-лесния и бърз възможен начин, съобщи директорът на дружеството инж. Павлин Костов. В условията на пандемията дистанционното отчитане е още по-полезно за ползвателите на услугата, тъй като отпада нуждата от посещение на инкасатор по домовете на хората, допълни той.

Още за новостите в работния процес на сливенската „Топлофикация“ и какво ще се случва след края на отоплителния сезон може да прочете в интервюто с инж. Павлин Костов.

По какъв начин ще се случва отчитането на уредите в домовете на
абонатите на „Топлофикация“ Сливен във връзка с края на отоплителния
сезон и фактът, че е необходимо да се изработят изравнителните сметки?

-Тази година е по-различна от всяка друга. Поради разпространението
на коронавируса на територията на страната, бяхме принудени изцяло да
преструктурираме работния процес. Начинът на отчитане на потреблението също се наложи да бъде променен. За улеснение на клиентите и предвид усложнената обстановка, породена от наложеното извънредно положение, „Топлофикация“ Сливен
въведе начин на самоотчитане на индивидуалните уреди чрез сайта на дружеството. Надяваме се, че така абонатите ни ще са спокойни за здравето си и ще могат да изпращат информацията за показанията на техните индивидуални уреди по най-лесния и бърз възможен начин.

Стартирахте ли монтирането на специални уреди, които предлагат
възможност за осъществяване на дистанционен отчет?

-Да, дружеството започна оборудване на радиаторите на клиентите с
топлоразпределители с дистанционно отчитане на месечните данни. То ще
продължи и след отпадане на регламентираните мерки за ограничаване на
разпространението на коронавируса.

Как ще убедите Вашите клиенти да преминат на дистанционен отчет?
Какви ще са ползите? Все пак е необходимо да инвестират определена
сума, за да се снабдят с тях.

-Основните ползи са няколко. На първо място, уредите от ново поколение осигуряват възможност за саморегулиране на потреблението според нуждите и желанието на всеки клиент. Важно е да се има предвид и това реално е единственият начин в
момента, за получаване на напълно реално месечни сметки. Друго ключово
предимство е и фактът, че след инсталирането им, отпада необходимостта за
посещение на домовете на клиентите от страна на инкасаторите във връзка
със записване на показанията. Въвеждането на дистанционен отчет
притежава особено изразена необходимост при сегашното положение и наложени мерки за стриктно спазване на социална дистанция.

Планирате ли нови промоции през следващия отоплителен сезон?

-За сега не мога да обявя публично нищо ново. Всичко зависи от
разчетите, които ще направим. Важно е преди всичко да имаме яснота, до
кога ще продължат неудобствата, които всички ние търпим, поради
предприетите мерки във връзка с ограничаване на разпространението на
коронавируса на територията на цялата страна.

Единствено мога да обещая, че и през следващия сезон, дружеството
ще запази създадената политика за сключване на индивидуални договори за
ползване на отстъпки за битова гореща вода и централно отопление.
Условията ще бъдат обявени на по-късен етап.

Какви дейности сте предвидили за лятото, ще извършвате ли
ремонти?

-Както всяка година, ще използваме по-малко натоварения летен
период, за да извършим най-важните ремонти. Ще ги осъществим с цел
осигуряване на безпроблемно подаване на топлинна енергия през
следващата зима.

Планирали сме ремонт на участъци от магистрален топлопровод, както и
на някои топлопроводни отклонения в един от кварталите на Сливен.
Планираните ремонти ще се извършат в периода от 20 май до 14 юни.

ОСТАВЕТЕ КОМЕНТАР

Моля, въведете своя коментар!
Моля, въведете вашето име тук