„Топлофикация“ Сливен залага на качествени услуги и модерни форми на комуникация с клиентите си

Освен да предоставя качествени услуги, сред приоритетите на „Топлофикация“ Сливен е да осъществява с абонатите си модерна форма на комуникация, за да ги улесни възможно най-много, обяви инж. Павлин Костов- изпълнителен директор на дружеството.

Тази година „Топлофикация“ Сливен обнови цялостно сайта си и наред с останалите онлайн нововъведения предоставиха нови възможности, благодарение, на които по време на пандемия, а и не само, да са полезни и достъпни за клиентите си.

Дружеството използва всички модерни форми на комуникация със своите клиенти, за да им осигури удобство и в същото време да даде приноса си към опазване здравето на българите чрез социално дистанциране.

„Част от нашите абонати са ни предоставили мейлите си, за да ги информираме електронно за всичко, което пряко ги интересува. Броят на абонатите, които искат да получават електронна фактура и електронна информация от „Топлофикация“ Сливен нараства ежедневно. С предоставянето на тази опция на клиентите си искаме да покажем, че сме предприятие с екологична насоченост и обръщаме внимание на влиянието ни върху околната среда не само когато става въпрос за производството на енергия, но и при нещо дребно, каквото е да убедим клиентите в ползите от това да се откажат от хартиена фактура, която са свикнали да получават от години.“ – обясни изпълнителният директор на дружеството.

Той обяви още, че от голяма част от абонатите са декларирали своето съгласие за получаване на съобщения от „Топлофикация“ Сливен и комуникация по Вайбър, което според инж. Костов е поредното доказателство, че това е една от най-модерните топлофикации на територията на страната.

ОСТАВЕТЕ КОМЕНТАР

Моля, въведете своя коментар!
Моля, въведете вашето име тук