„Топлофикация“ Сливен с нови услуги за улеснение на абонатите си

„Топлофикация“ Сливен предлага нови услуги за улеснение на абонатите си. Една от тях е подмяната на уредите върху радиаторите и индивидуалните топломери за топла вода, които трябва да бъдат сменени с уреди за дистанционно отчитане. Основната цел е да се премине към отчитане на реалното месечно потребление, а не то да се базира на прогнозните сметки от предишния отоплителен сезон.

-Инж. Костов, намираме се в навечерието на новия отоплителен сезон.
Трябва ли задължително всички Ваши абонати да имат в домовете си уреди
за дистанционно отчитане?
-Топломерите с дистанционно отчитане стават задължителни, като масовата
промяна на устройствата вече започна. Уредите върху радиаторите и
индивидуалните топломери за топла вода вече трябва да бъдат подменени с
уреди за дистанционно отчитане. Основната цел е да се премине към отчитане на
реалното месечно потребление, а не то да се базира на прогнозните сметки от
предишния отоплителен сезон. Това са промени, които се предвиждат в Закона на
енергетиката, като до края на януари 2027 г. окончателно всички уреди за
отчитане на парно и топла вода трябва да осигурят възможност за дистанционна
връзка.

-От къде могат да бъдат закупени уредите?
-Уредите за дистанционно отчитане могат да бъдат закупени както от нас, така и от
фирмите за дялово разпределение. Ако уредите бъдат закупени от нас, ние им
осигуряваме безплатен монтаж.
Искам да напомня на всички наши абонати, които вече са получили необходимия
пакет документи и желаят ние да им поставим уреди за дялово разпределение да
ги попълнят и подадат, за да можем да стартираме тяхното монтиране преди
началото на отоплителния сезон.

-Като говорим за новия отоплителен сезон, приключихте ли с всички
профилактични ремонтни дейности за това лято?
-В разписания от нас план успяхме да приключим в срок с всички ремонти дейности
по нашите съоръжения. Имаме пълна готовност да стартираме новия отоплителен
сезон. Трябва само да имаме необходимите условия, разписани в нормативната
уредба, а именно три последователни дни със средноденонощна температура по-
ниска от 12°C и прогноза от НИМХ за трайно застудяване. Следим постоянно
прогнозата за времето и ще реагираме съобразно климатичните условия и в
съответствие с нормативните изисквания. Синоптичните прогнози към момента са
за сравнително топло време и не се очаква пускане на парното.

-Какво трябва да направят абонатите Ви преди старта на новия зимен сезон?
-Преди старта на отоплителен сезон 2020-2021 г. клиентите ни трябва да
приключат с всички ремонти по вътрешните инсталации и в случай, че са
източени, да ги запълнят отново. Няма как да пуснем отоплението, ако
вътрешната отоплителна инсталация не е запълнена.
Тук отново искам да напомня, че трябва да се ограничи максимално достъпът до
абонатните станции, за да се намали възможността от манипулации и кражби на
топлинна енергия. Това ще позволи коректното отчитане на консумираната
топлинна енергия и ще гарантира качественото и надеждно топлоснабдяване на
всички имоти.

-Каква информация могат да получат абонатите Ви на Вашия национален
номер?
-На нашия национален телефон 0700 89 030 всеки наш абонат ще може да получи
информация, свързана с вътрешната отоплителна инсталация и битова гореща
вода, както и за проблеми, възникнали при топлоподаването или сам да ни
съобщи за възникнала авария по топлопреносната мрежа. На този телефон
нашите служители ще дадат актуална информация за промоционални договори и
актуални промоции.

-Споменахте промоционални договори. Предвиждате ли такива?
-Да, в момента работим точно по такъв нов промоционален договор. Скоро
официално ще обявим какви ще бъдат условията по него, както и сроковете, в
които абонатите ни могат да се възползват от промоциите ни.

ОСТАВЕТЕ КОМЕНТАР

Моля, въведете своя коментар!
Моля, въведете вашето име тук