Шефът на ТЕЦ-а:Освен, че спазваме всички противоепидемични мерки, улеснихме клиентите си

Освен,че спазваме всички противоепидемични мерки, в тази усложнена обстановка дори улеснихме клиентите си. Така инж. Павлин Костов – директор на „Топлофикация“ Сливен коментира работата на дружеството по време на усложнената епидемична обстановка. „Спазваме всички мерки за безопасност на клиентите и служителите ни по време на работа“, допълни още той. Планираните ремонти на системата са извършени, за да можем да предоставяме на клиентите си услугите, за които плащат.

-Инж. Костов, предприемате ли допълнителни мерки във връзка с
удължената епидемичната обстановка в страната? 

-Разбира се! „Топлофикация“ Сливен е голямо и отговорно предприятие, в което
работят доста служители и ние сме загрижени за тяхното здраве и безопасност. За
нас винаги е било приоритет да предоставим необходимите условия за работа,
особено сега, когато се намираме в условията на пандемия.

Независимо, че бе отменено извънредното положение, при нас продължават да се
спазват всички необходими мерки за безопасност. За по-голямо удобство на
клиентите си, предоставихме възможността сами да отчитат уредите и
водомерите си. На сайта ни е качена формата за самоотчет, на която сами могат
да дават показанията от уредите.

На националния телефонен номер 0700 89 030 могат да ни потърсят за всички
въпроси, които имат, свързани с услугите, които им предоставяме. Нашите
служители ще отговорят на всички тях по телефон и ще им бъде предоставена
търсената от тях информация.

-В условията на извънредното положение как успяхте да осигурите
нормалното функциониране на „Топлофикация“ Сливен?

-Още в началото на извънредното положение създадохме необходимата
организация, за да може дружеството да продължи да работи нормално. Тези
два месеца бяха доста трудни за нас, защото попаднахме в безпрецедентна
ситуация. Никой не очакваше, че може това да ни се случи. С много усилия и
екипна работа обаче не спряхме дейността си, защото ние ясно осъзнаваме
нашата обществена отговорност към абонатите си. Не можехме да допуснем в
тази сложна за всички обстановка да оставим клиентите си без парно и топла
вода.

Преустановихме посещението на инкасатори на домовете във връзка с
извършване на услуги по вътрешните инсталации и монтажи на електронни
разпределители и водомери. Въведохме работно време от 9.00 ч. до 17.30 ч. на
нашия информационен център, като в него обслужвахме само клиенти на каса, при
въведен режим на единично пропускане в офиса и стриктно спазване на
санитарно-хигиенните изисквания.

-Имаше ли промяна в планираните ремонтни дейности?

-Наложи се малко да ги отложим, но успяхме бързо да организираме новия график.
През юни месец извършихме годишния ремонт на съоръженията на
Топлофикацията. Тук искам отново да благодаря на всички наши абонати, които
останаха през този период без топла вода, за проявеното търпение и разбиране.

-Създадоха ли неудобство в абонатите Ви промените в работата на
„Топлофикацията“?

-Смятам, че не. Дори напротив, може би улеснихме абонатите си както в
отчитането на показанията на уредите, така и в начина на плащане. Ние
предоставихме възможност за плащане на сметките и по електронен път, чрез
системата на e-рay или по банков път.

Направихме оптималното в тази ситуация, за да опазим здравето както на
служителите ни, така и на клиентите ни. В същото време сведохме до минимум
неудобствата на всички.

Срещнахме разбираме от двете страни, което беше едно облекчение за нас. Това
ни помогна да успеем да продължим да работим, за да предоставяме услугите
парно и топла вода по време на извънредното положение, което се застъпи с края
на отоплителния сезон, до домовете на хората, до здравните заведения и
училищата. Ще продължаваме да изпълняваме нашия обществен и
професионален дълг да гарантираме подаването на услугите си на нашите
клиенти.

ОСТАВЕТЕ КОМЕНТАР

Моля, въведете своя коментар!
Моля, въведете вашето име тук