Шефът на ТЕЦ Сливен: Градим с клиентите си отношения, основаващи се на взаимно доверие

Градим с клиентите си отношения, основаващи се на взаимно доверие и това заема водещо място в нашата работа. Стремим се да обслужваме нашите абонати бързо и качествено. Експертите ни предоставят навременна информация и отговарят на всички запитвания. Така инж. Павлин Костов-директор на „Топлофикация“ Сливен коментира клиентската политиката на предприятието, което ръководи.

Той обясни, че за удобство на абонатите си през последните години се стремят да направят по-голямата част от техните услуги електронни. „Нашите ежедневни усилия са насочени към изграждане на връзка с клиентите, основана на доверие и чувство за сигурност. Стремим се непрекъснато да подобряваме удовлетвореността на клиентите от предоставените услуги“, категоричен е ръководителят.

Инж. Костов напомни, че заради пандемията абонатите им трябва сами да правят отчет на измервателните си уреди. „Направихме подобрения в нашата система и днес бързо и лесно клиентите ни подават показанията си чрез интернет страницата на „Топлофикация Сливен“. Самоотчетът на водомери, топломери и разпределители за отчетен период – един месец, се приемат от 26 число на текущия месец до 4 число на следващия месец. При повече от 2 водомера за топла вода и 6 топлоразпределители, е необходимо да попълните и изпратите два пъти формата за самоотчет.“, обясни инж.
Костов и напомни, че данните могат да бъдат продиктувани и по телефон или
изпратени по Вайбър.

„Открихме и национален номер 0700 89 030, на който може да се обърнете към нас за всичко, по отношение работата на дружеството ни. Всички клиенти, които са ни предоставили техните лични интернет адреси получават фактурите си онлайн.“, посочи той. Павлин Костов е категоричен, че за тях е много важна връзката с клиентите им и изграждането на взаимно доверие. „За нас е важно да общуваме постоянно с абонатите си и да се вслушваме в тяхното мнение. Те са крайната инстанция дали вървим в правилната посока.“, поясни ръководителят на сливенската Топлофикация.

Директорът напомни и за още една електронна услуга – Е-фактура. „Тя е още едно улеснение за клиентите ни и разбира се, поредното наше екологично решение. Потребителите получават по електронната поща своята фактура веднага след издаването и. Съществено предимство е и липсата на достъп на други лица до документа.“, обясни той и отново призова всички техни абонати да продължават да се отнасят отговорно по отношение на извънредната епидемична обстановка в страната и да се възползват от електронните услуги.

За да стимулират оптималното използване на енергия от клиентите си, от „Топлофикация“ са провели кампания за монтаж на индивидуални топлоразпределители. „Повечето от работещите отоплителни тела вече са оборудвани с отчитащи средства. По този начин потребителите могат сами да регулират използваното количество енергия, както и сами да определят температурата на комфорт в помещенията си.“, заяви инж. Костов. Според него новите електронни
модерни устройства осигуряват точен и едновременен отчет на всички уреди в
цялата сграда. „При ефективно изразходване на топлоенергията, това ще
доведе до по-малко потребена енергия, по-ниски сметки за клиентите ни и
респективно по-малко въглеродни емисии“, обясни директорът на
„Топлофикация“ Сливен.

ОСТАВЕТЕ КОМЕНТАР

Моля, въведете своя коментар!
Моля, въведете вашето име тук